Πέμπτη, 10 Αυγούστου 2017

Pleasure is the boss

Ντριιιν, ντριιιιν

- Πες το
- Τι κάνεις Μανώλο, όλα καλά; Πως πάει η άδεια;
- Μάλλον θα χαλάσει, αν την σακουλεύομαι καλά τη φάση.
- Μπορείς να πεταχτείς αύριο μέχρι τον "τάδε πελάτη" να κάνεις ένα configure σε ένα firewall και να δεις κάτι VLANs
- Αύριο δεν μπορώ, αφεντικό.
- Ε, δεν πειράζει μεθαύριο τότε, απλά πάρε τηλέφωνο να ενημερώσεις τι ώρα θα πας.

Και κάπως έτσι πέρασε άλλη μια μέρα αδείας, ρίχνοντας γαμωσταυρίδια.


Πως το έλεγε ο Αρχηγός; Ααα ναι..

"They are working us like dogs around here
because pleasure is the boss.
And i' m the happiest slave alive around here
because pleasure is the boss"

11 σχόλια:

  1. το ντριν ντριν μου αρεσε, το κανω και γω!!! χαχα
    τι; δεν θα στην δωσουν πισω αυτη τη μερα;
    Αααα οχι, πρεπει να συμπληρωσεις
    Το κομματι για οσους δουλευουν αυτες τις μερες ηταν να κοβεις φλεβες και βαλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και να που από πέρυσι, έχει έρθει ο καιρός που δεν έχω δουλειά και αφεντικό!
    Παρόλα αυτά, ακούω με ευλάβεια το άσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Tina

    Ολη την πρωτη βδομαδα με ενα support στο τηλεφωνο την εβγαλα, ενω τους ελεγα πως ειμαι σε αδεια και δεν μπορω να τους εξυπηρετησω, αλλα πουτσα τους ξανα και ξανα στο τηλεφωνο. Τι να συμπληρωσω λοιπον; Μονο η Τεταρτη που πηγα και για δουλεια πιανεται;

    Το κομματι απλα γαμει ρε τι φλεβες κοβετε; Πλακα μας κανεις;

    @ Αρτιστα του βωβου

    Να σου πω κατι, οτι -μου- συμβαινει στη δουλεια ειναι ανεξοφλητο γραμματειο δικο μου... εχω πολυ μεγαλη ευθυνη, δυστυχως.

    Νοεμβριο ερχεται ο Αρχηγος και ελπιζω να καει η πολη, μπας και αλλαξει τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κομματι γαμαει αλλα ο στιχος ποναει. Ο πιο ευτυχισμενος σκλαβος δεν θελω να ειμαι. Αγαπω cave αλλα με στεναχωρει

      Διαγραφή
  4. πόσο οικείος ο διάλογος, χωρίς καμία άγνωστη λέξη! (ο καλός μου κάνει παρόμοια δουλειά απ'ό,τι φαίνεται)

    Κουράγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχηγέ πάνε κάπου που δεν πιάνει κινητό να είσαι εσύ και το κύμα και να τους γράφεις όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απαντηση στο κατι δικα σου.. Εγω δανεισα το κινητο, η αλλαγη επηλθε απο τριτους, χωρις να το καταλαβω. Εφοσον ομως βλεπω τετοιες αντιδρασεις, λεω να το συνεχισω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Casper85

    Ευχομαι μονο, ο διαολογος να ειναι οικειος σαν ορολογια και οχι σαν αποτελεσμα πραξεων. (:

    @ Mahler76

    Ρε συ το κινητο ειναι προσωπικο, θελω να πιανει και θελω να μιλαω, αλλα θελω με τους δικους μου ανθρωπους και οχι με τον καθε μαλακα που θελει να κανει τη δουλεια του. Ευτυχως Σ/Κ εκατσε καλη φαση και παρεα και την καναμε λιγο σε κατι νησακια με "καταδρομικη".

    @ Ανωνυμος

    Μαθευτηκαν και τα "δικα" μου; Ποσο ξεφτιλικι θα αντεξω πια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ας μη με αποκαλουσες κοντη, να μη μαθαινα και τα δικα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας μην μιλησω Ανωνυνε, γιατι θα χασω, παλι! (:

      Διαγραφή
  9. Χαίρομαι που έκατσε καλή φάση σε νησάκια. Να υποθέσω πλέον είναι αργά να αποκτήσεις 2 τηλέφωνα, ένα για δουλειά και ένα για τους ανθρώπους σου; (είπε ο άνθρωπος που βαριέται που κουβάλαει κι αυτό το 1 κινητό που έχει χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή